Selamat Datang Ke Resepi Che Nom

Hanya Resepi Yang Terbaik Dan Anti Gagal

Kenapa Pilih Resepi Che Nom?

Che Nom berpengalaman hampir 10 tahun dalam menghasilkan Resepi di Web dan 6 tahun di Youtube. Jadi Resepi yang dihasilkan telah melalui fasa penambahbaikkan yang berperingkat sehingga menghasilkan resepi yang sangat berkualiti.

Sejarah ResepiCheNom.com

Dibangunkan dan beroperasi sejak tahun 2012 atas domain iResepi.com

Youtube masakan terbesar di Malaysia

Lebih 1.6 juta langganan dan tontonan keseluruhan sebanyak 220 juta

Mudah difahami dan anti gagal

Sebelum dipapar, resepi akan dicuba oleh Che Nom sendiri untuk memastikan piawaian yang tinggi dan diolah untuk mudah difahami dan diikuti

Resepi Terkini

Senarai resepi terkini yang dah disiarkan di Youtube Che Nom.

Kek Red Velvet Cheese Chocotop Leleh

Kali ni Che Nom nak kongsi resepi kek yang tengah viral guna satu jenis acuan yang laku keras kalau buat ….

Ayam Masak Cabai Bersantan

Hi semua, assalamualaikum, resepi special kali ni adalah Ayam Cabai Bersantan, resepi ni sangat mudah nak sediakan, amat sedap dan ….

Asam Pedas Ayam Johor

Kali ni jom tengok Che Nom masak masakan yang sangat terkenal di negeri Johor iaitu Asam Pedas Ayam. Biasanya kita ….

Ayam Bawang Nasi Kandar

Kali ni Che Nom nak masak lauk kegemaran Che Nom, lauk yang mesti ada di setiap restoran nasi kandar, iaitu ….

Nasi Lemak Bunga Telang

Che Nom nak kongsi satu menu yang sangat menarik iaitu Nasi Lemak Bunga Telang, yang dihidangkan dengan sambal udang dan ….

Cucur Ikan Bilis Bulat

Kembali lagi Che Nom kali ini, dengan resepi mesra orang bujang iaitu cucur bulat ikan bilis. Ha mana orang bujang, ….

Kuetiau Kantonis

Kali ni Che Nom nak share lagi resepi yang mesra orang bujang, atau nak masak simple di rumah untuk family ….

Sambal Hijau Bilis Petai

Resepi kali ni, khas untuk peminat petai. Jom kita masak Sambal Hijau Bilis Petai. Che Nom dan suami memang suka ….

12 Resepi Paling Top

Senarai 12 resepi paling top di web Resepichenom.com sepanjang minggu.

Nasi Ayam Sedap

Resepi Nasi Ayam yang memang pasti sedap dan sangat sesuai dihidangkan untuk majlis-majlis tertentu . Sangat berbaloi mencuba resepi ini ….

Ayam Masak Merah Sedap

Resepi Ayam Masak Merah yang Che Nom kongsikan kali ini lebih mudah dan menggunakan bahan-bahan yang kebiasaannya ada di dapur. Cuma ….

Ayam Buttermilk

Resepi Ayam Buttermilk yang sungguh sedap dan anak-anak pasti suka. Cara nak buat pun agak mudah dan tidak memerlukan banyak ….

Ayam Masak Lemak Cili Api Sedap

Resepi Ayam Masak Lemak Cili Api cara Negeri Sembilan yang sangatlah sedap. Che Nom sangat beruntung kerana ada orang yang ….

Ayam Masak Paprik

Resepi Ayam Masak Paprik berasal dari negara Thailand . Bahan penting dalam masakan ini ialah sos ikan, sos tiram dan ….

Ikan Siakap Stim Limau ala Thai

Che Nom nak share satu resepi sihat kegemaran Che Nom, sesuai untuk yang tengah diet atau menu yg kalau minyak ….

Spaghetti Aglio Olio

Resepi Spaghetti Aglio Olio, dalam banyak resepi goreng-goreng yang ni lah paling senang sekali nak disediakan. Dalam resepi aglio olio ….

Ayam Masak Kicap Sedap

Resepi Ayam Masak Kicap yang mudah disediakan dan sedap sangat rasanya. Pasti ramai yang menggemari ayam masak kicap dan ada ….

Spaghetti Carbonara Lemak Berkrim dan Sedap

Spaghetti Carbonara yang menggunakan sos carbonara mushroom dari Prego dan diubahsuai mengikut selera orang kita. Ianya mudah dan cepat disediakan. ….

Sup Ayam Simple, Tapi Cukup Sedap

Kali ni kita masak sempoi-sempoi je yang sesuai sangat untuk mak-mak yang sibuk tapi tak tau nak masa apa untuk ….

Ayam Masak Kurma Pekat dan sedap

Che Nom nak kongsikan resepi Ayam Masak Kurma. Sama seperti kari, hidangan ni sangat terkenal di kalangan masyarakat Melayu, juga ….

Spaghetti Bolognese

Hi semua, Kali ini Che Nom nak tunjukkan resepi Spaghetti Bolognese cara Che Nom, versi yang mudah dan cepat disediakan. ….

Youtube Terkini

Senarai Video Youtube terkini yang telah disiarkan.